TEKVONDO KLUB POBEDNIK
Siniše Nikolajevića 13a, 11250 Beograd, Republika Srbija
+381 64 250 16 17+381 11 40 80 160

BROJAČ TRENINGA:

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

Plan treninga:

PRIJAVA: isključivo putem sms-a na 064 250 16 17
do 15.05.2020. do 21.30 h (petak)

broj:  1
datum: 17.05.2020. (nedelja)
vreme: od 08.20 do 10.30 h

status:  trening će se održati po planu

Raspored grupa sa imenima članova do 16.05.2020. do 16.00 h (subota)

Nedelja (17.05.2020)

Grupa

G1
08.25 – 09.30 h

Nikola Rilaković, Filip Tomašević, Aleksa Majstorović, Nestor Blagojević, Pavle Božović, Maša Nikolić, Tijana Zdravković, Aleksandra Prvulović, Iva Janković, Tadija Žutobradić, Dina Sadiković, Damir Sadiković, Milica Paunović, Aleksandar Čolović, Miljana Milojević, Slobodanka Nenadović, Dimitrije Maksimovski, Adnrija Maljević, Đorđe Đorđević, Stevan Radenković, Andrej Mićić, Teodora Matić, Nikolina Jovanović, Dušan Blagojević,

G2
09.30 – 10.25 h

Luka Radanović,  Sara Tepšić, Ana Čolović,  Vuk Maljević,  Sanja Janković, Vuk Janković, Vojin Vojinović, Ilija Joksić,  Jovan Blagojević.

   

Kada i gde?
Treninzi u prirodi održavaće se tokom leta ove godine u periodu od aprila do novembra. Mesto održavanja će biti trim staza u Košutnjaku. Sabirno i zborno mesto je na rukometnom terenu koji je udaljen 100 metara napred od početka staze. Ukoliko vanjski uslovi ne budu dozvoljavali, trening će biti otkazan.
Plan obuhvata preko 12 treninga čiji su programi prilagođeni uzrastu od 5 do 20 godina i održavaće se isključivo nedeljom.

Cilj
Dizanje opšte psihofizičke forme takmičara, pripreme za predstojeće letnje pripreme i takmičenja kao i animiranje najmlađih članova kluba.

Obaveze:
Za takmičare ovaj plan treninga je obavezan.

NAPOMENE – VAŽNO!

1. Pravo promene statusa održavanja do 12 h ranije od zakazivanja treninga;
2. Boja u polju brojača treninga određuje status održavanja treninga:
    trening će se održati po planu – trening je otkazan!
3. Zbor na zakazanom mestu tačno na vreme;
4. Flašica sa vodom (min. 0,5 L – max. 1 L) jasno obeležena sa imenom i prezimenom korisnika;
5. Dolaziti u patikama za trčanje, šorcu (trenerka), majici i obavezno poneti majicu za preobuku nakon treninga;
6. Ukoliko spoljni uslovi ne budu optimalni, trening će biti otkazan.
7. Ako niste sigurni kojoj grupi pripadate pogledajte na stranici RASPORED TRENINGA.
8. Vremensku prognozu za dan treninga možete pogledati OVDE.